תוכניות שותפים   >   מידע ומאמרים   >   מה זה תכניות שותפים ?


מה זה תכניות שותפים ?


תכניות שותפים הינה אחת משיטות השיווק והפרסום הטובות והיעילות ביותר ולשווק באינטרנט. שיטת שיווק זו רווחית מאד ומאפשרת לבעלי אתרים רבים לעשות כסף באמצעות האינטרנט.

 

מהי תכנית שותפים ?

 

כל גורם עסקי  זקוק לשווק ולפרסום, כך זה בכל מקום בעולם, ועל כן תכניות שותפים נערכות בכל מקום בעולם העסקי וגם באינטרנט. תכניות שותפים נערכות בין שני צדדים, כאשר צד אחד הוא הגורם העסקי אשר מציע את מוצריו ושרותיו על ידי פרסום, והצד השני הוא אנשי השירות – המשווקים, אשר אמורים לגרום לצרכנים להתעניין במוצרים או בשירותים של הגורם העסקי ובסופו של דבר לרכוש אותם.

 

כמובן, שלא בכל המקרים מתבצעות רכישות אך זוהי המטרה של הגורם העסקי. כאשר מדובר בתכנית שותפים המתבצעת באינטרנט, מדובר בשיתוף פעולה בין שני גורמים שלשניהם יש מטרה אחת – להרוויח כסף.

 

המשווק – בעל האתר בו יפרסם הגורם העסקי – הוא בעל פוטנציאל להרוויח כסף כתוצאה מן הפרסום באתר שלו והגורם העסקי – יזכה לחשיפה גדולה יותר בזכות הפרסום באתרו של המשווק.

 

אנשי השירות (בעלי האתר בו יפרסם הגורם העסקי) הם בעצם אנשי המכירות שיקדמו את מכירותיהם של המוצרים, לאנשי השירות מטרה אחת והיא לפרס את האתר של הגורם העסקי על מנת לגרום לגולשים להתעניין במוצר או בשירות, להיכנס לאתר, להירשם (לידים) לרכוש, לספר לחברים ולהגדיל את פלח השוק של הלקוחות הפוטנציאלים של המוצר.

 

כיצד זה פועל?

 

ככל שהלקוחות המבקרים באתרך יובילו את הגולשים לבקר באתר המשווק, יגדלו הסיכויים של המשווק להרוויח כסף. אם אתם נרשמים לרשת תכניות שותפים, תוכלו להבחין ברשימה ארוכה של מוצרים. כמעט כל אחד מן המוצרים יכול להיות מפורסם באתר שלך אך עדיף שתבחר במוצר שאתה מתחבר אליו ומאמין בו.

 

הרשת תספק לך קישור מיוחד שעליכם לפרסם וכך הרשת תזהה אם בוצעו מכירות דרך האתר שלכם, כדי שתוכלו לקבל את עמלת המכירה.

איזה מוצרים אפשר לפרסם?

 

האפשרויות אין סופיות וקיימים אלפי מוצרים. האפילייטים (שותפים או בעלי האתרים שבוחרים לינקים) יכולים לבחור מתוך הרשימה באנרים המיועדים לפרסום ולזכות בעמלות על כל גולש שיופנה לבעל האתר דרך המשווקים הללו. אם החלטתם להרוויח כסף דרך האינטרנט  - כדאי שתכירו כמה מן המושגים ומונחים הקשורים לתחום שיווק השותפים :

 

Affiliate – משווק, שותף, בעל האתר אשר מפרסם לינקים או באנרים המיועדים לגרום לגולשים לפנות לאתר המפורסם ולרכוש את מוצריו.

 

 Vendor – בעל המוצר שאותו אנו מפרסמים באתר שלנו.

 

Product – מוצר לשווק

 

Unique Visitors - (נספר פעם אחת) כלומר – אם גולש מסוים יכנס מספר פעמים לאתר שלך דרך הפרסום – הוא יספר ככניסה אחת.

 

לאתרים גדולים של חברות גדולות כמו למשל ISSTA יש תכנית שותפים.

בדף הבית של חברות גדולות ניתנת האופציה להירשם כמשווק שלהם. אם ברצונכם להיות משווק שלהם תוכלו להירשם ישירות באתר שלהם ואין צורך להירשם דרך רשת תכניות שותפים. בכל מקרה ברשת תכניות שותפים יש לכם אפשרויות אין סוף לשווק מוצרים מכל סוג ומן שהוא.

 

 

המלצה מכל הלב

 

בכל מקרה, אם החלטתם להרוויח כסף באמצעות האינטרנט, תוכלו לקרוא על נושא זה חומר רב שאליו תגיעו דרך מנועי החיפוש. קראו, למדו, השכילו והתעדכנו כי עולם האינטרנט מתחדש ומשתדרג מעת לעת.

 

באינטרנט קיים חומר רב לקריאה הממצה את כל נושא השיווק באינטרנט, וממנו ניתן ללמוד על תכניות שותפים, שיווק ויראלי (שיווק באמצעות רשתות חברתיות, בלוגים, מיילים וכו') שיטות תגמול עבור מכירות, תמחור וכו'.

 

 


3.144.42.196