תוכניות שותפים   >   מידע ומאמרים   >   שיטות התגמול בתוכניות שותפים


שיטות התגמול בתוכניות שותפים


תכנית שותפים היא אחת השיטות הנפוצות והטובות ביותר אשר באמצעותה ניתן לשווק לפרסם ולקדם מכירות באמצעות האינטרנט.

שיטת השיווק פועלת בצורה פשוטה ונחשבת לשיטה רווחית מאד, ובאמצעותה ניתן לעשות כסף באינטרנט.

כדי שתהיה לך האפשרות להרוויח כסף, אתה צריך להיות בעל אתר אינטרנט, פרט זה יכול להפוך אותך לשותף ובעל אפשרות לנהל קשרים עסקיים עם מפרסמים שונים בכל תחום שהוא, באמצעות חברות, אפיקי פרסום או אתרים המרכזים תכניות שותפים  (שאותם ניתן למצוא בגוגל תחת שווק תכניות שותפים).


אתר האינטרנט שלך יכול לשמש כמקום בו יכולים אנשים לפרסם את שרותיהם או את מוצריהם כדי לקדם את המכירות שלהם. שיווק המפרסם למעשה יבוצע באמצעות האתר שלך, כאשר זה הופך אותך לשותף אשר מאפשר לך להרוויח עמלות על כל עסקה שתגיע למפרסם דרך האתר שלך או לחלופין צפייה באתר המפרסם או לידים.  

ישנם מספר סוגי עמלות אשר כל אחת מהן מתבססת על אלמנט אחר כגון מכירה, פעולה, הקלקה, פניה וכו'.

כיצד עושים זאת?

נרשמים לרשת תכניות שותפים, שם תוכלו לעיין ברשימה גדולה של מוצרים אותם מעוניינים אנשים או עסקים לפרסם באתרי אינטרנט.

לבעלי האתרים מומלץ לבחור לפרסם מוצר מסויים שמאמינים בו ומרגישים כי  מתחברים אליו.

בחרו באחד המוצרים, והרשת תיתן לכם קישור מיוחד שאותו תצטרכו לפרסם. דרך אותו קישור תדע הרשת מי ביצע את המכירה ומהיכן הוא הגיע למוצר המפורסם, וזאת כדי שניתן יהיה לדעת אם עמלת המכירה תגיע אליכם.
 

לצורך העניין אתה נקרא כעת -המשווק ובאמצעות פירסום הקישור שקיבלת  באתר שלך אתה מסייע לגולשים המתעניינים במוצר המפורסם באתר שלך להגיע למוכריו דרך אתר תכניות שותפים שאליו הצטרפת ואליו אתה רשום.
כמובן שלא כל הגולשים המתעניינים בפרסום קונים את המוצר או את השירות המפורסם, אך הרווחים שלכם מגיעים אליכם על פי החוזה של תכנית השיתוף כאשר רכישת המוצר או לידים או כניסה לאתר המפרסם מזכה אתכם בסכום כלשהו עליו סוכם מראש.

 אם מישהו מהגולשים החליט לקנות את המוצר, תוכלו לראות את נתוני המכירה ברשת תכניות השותפים שאליה נרשמתם.

את תכנית השותפים ניתן לתמחר על פי מספר אלמנטים כגון פרסום לידים, מספר הקלקות, מספר צפיות, מספר כניסות לאתר, מספר רכישות או על פי תקציב יומי אשר אינו מותנה בתוצאות. ישנם מפרסמים המעדיפים לשלם על פי שיטה זו מאחר והיא נחשבת לשיטה בטוחה יותר, בשיטה זו התקציב אינו מותנה בתוצאות.

לכל אחת משיטות התמחור מונח מקצועי- בואו נכיר את המונחים:

CPC - מחיר לפי קליק

 סי פי סי (Cost Per Click) זהו למעשה המחיר אשר תקבלו פר הקלקה, זא, כל גולש אשר יגלוש באתר שלכם וילחץ על הקישור המפורסם (הבאנר הפרסומי) יזכה אתכם פר כל קליק שבוצע בפועל.
לדוגמא: הוצאה לאור פרסמו באתרכם ספר חדש שיצא, סיכמתם עם המפרסם שכל הקלקה דרך האתר שלכם תזכה אתכם ב – 20 אג',  וכ – 200 גולשים אשר גלשו באתר שלכם הקליקו על הפרסומת – כבר תוכלו לקבל סכום של 200
X 0.20.

CPL  - מחיר לפי ליד
   
סי פי אל (
Cost Per Lead) זה למעשה המחיר אשר תקבלו על כל פניה שהגולש פנה למפרסם באמצעות ליד.

מה זה ליד?

לידים הם טפסי יצירת קשר המיועדים למילוי על ידי לקוחות המעוניינים שיצרו עימם קשר בקשר לשירות או מוצר שהם מתעניינים בו.

 גולשים אשר ביקרו באתר שלכם והתעניינו במוצר או בשירות שפורסם באתרכם יכולים להשאיר פרטים באמצעות הלידים כדי שיצרו איתם קשר.

לידים מומלץ לפרסם כאשר המפרסם מסוגל לטפל בפניות ולשרת לקוחות מאזורים נרחבים בדכ כל רחבי הארץ.

כל ליד אשר ימולא על ידי לקוח ויגיע לידי המפרסם יזכה את בעל האתר בסכום כסף עליו סוכם בין הצדדים מראש, כאשר הסכום שירוויח בעל האתר יהיה הסכום שסוכם עליו כפול מספר הלידים שמולאו.
העמלות על לידים בדכ יותר גבוהות מעמלות על הקלקות או צפיות.

CPS  - מחיר לפי מכירה
סי פי אס (Cost Per Sale) זה למעשה המחיר שמקבל בעל האתר על כל מכירה שהתבצעה דרך האתר שלו.

בפועל ניתן לקבל סכום ידוע מראש או אחוז מסוים ממחיר המכירה, המחיר יקבע בין המפרסם לבעל האתר.

 


3.149.234.251